کیمیا کاسیان

کیمیا کاسیان فروشگاه آنلاین گلاب، عرقیات گیاهی، مکمل های گیاهی(عصاره)

کیمیا کاسیان

کیمیا کاسیان فروشگاه آنلاین گلاب، عرقیات گیاهی، مکمل های گیاهی(عصاره)

  • ۰
  • ۰

گیاهان دارویی

آشنایی با گیاهان دارویی که دردهای تان را آرام می کنند

شاید تا به حال به این موضوغ دقت نکرده باشید. اما تنها با نگاهی گذرا به داخل کیف، جیب یا روی میز کار اطرافیان تان ،چشم تان به مهممان ناخوانده نه چندان دوست داشتنی می افتد که به شکل و رنگ های مختلف حسابی خودنمایی می کند وآن چیزی نیست جز انواع و اقسام قرص های مسکن. آشنایی با گیاهان دارویی بسیار می تواند به شما کمک کند.

امروزه مصرف قرهای مسکن شیمیایی به دلیل سرعت عملی که در کاهش درد دارند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.در حالی که قرص های مسکن شیمیایی گاهی اعتیاد آور هستند و معمولا مصرف زیاد آنها عوارض جانبی متفاوتی هم به دنبال دارد. مطاب بیشتر را در وبسایت کیمیا کاسیان مطالعه کنید.

اسطوخودوس و سنبل الطیب صدر نشین جدول مسکن های گیاهی

شایع ترین و متداول ترین گیاهان دارویی تسکین دهنده اسطوخودوس و سنبل الطیب که به غنوان (دیازپام طبیعی) هم نامیده می شود علاوه بر اینکه خاصیت بسیار عالی آرام بخشی دارد. برای برطرف کردن اختلالات خواب نیز بسیار موثر است.

اسطوخودوس
اسطوخودوس

هوفاریقون آرام بخش طبیعی

هوفاریقون هم جزو گیاهان دارویی تسکین دهنده درد و موثر در بیماری های روانی است. علاوه براین،هوفاریقون در درمان افسردگی های خفیف به خصوص در افراد مسن که توام با اختلالات اضطرابی است موثر بوده و از پیشرفت آن جلوگیری می کند. این گیاه خاصیت تسکین دهندگی و آرام بخشی دارد و به عنوان مسکن طبیعی عمل می کند.علاوه بر خواص تسکین بخشی هوفاریقون در ئرمان افسردگی خفیف تا متوسط به خصوص در افراد مسن موثر است. همچین برای اختلالات خواب و تحریک پذیری کمک کننده بوده و تاثیر خوبی بر درمان التهاب معده و بهبود زخم معده دارد.

هوفاریقون
هوفاریقون

نعنا اثر بخش موضعی

نعنا یکی دیگر از گیاهان دارویی ست که به دلیل بوی خوش و مطبوعی که دارد در تهیه مواد غذایی گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه به راحتی در دسترس  افراد قرار می گیرد به شکل خام طبیعی و خوراکی به مصرف می رسد. گیاه نعنا به شکل موضعی اثر آرام بخشی بسیار خوبی دارد و اسانس آن به شکل پماد مورد استفاده بسیاری از افراد قرارمیگیرد. نعنا در شل شدن عضلات صاف دستگاه گوارش کاهش گاز داخل روده ها افزایش صفرا، کاهش ترشح اسید معده و اثر ضد اسپاسم در اختلالات عضلانی- عصبی نقش موثری ایفا می کند.

دیگر خواص نعنا

گیاه نعنا به شکل موضعی اثر آرام بخشی بسیار خوبی دارد و اسانس آن به شکل پماد مورد استفاده بسیاری از افراد قرارمیگیرد. نعناع در شل شدن عضلات صاف دستگاه گوارش کاهش گاز داخل روده ها افزایش صفرا، کاهش ترشح اسید معده و اثر ضد اسپاسم در اختلالات عضلانی- عصبی نقش موثری ایفا می کند.

زندگی سالم و سلامتی پایدار

زندگی سالم و سلامت پایدار با مکمل های گیاهی کیمیا کاسیان تجربه کنید. این مکمل های گیاهی مخلوطی از عصاره چندین گیاه است که میتواند به سلامت شما و عزیزانتان بسیار کمک کند. از محاسن این مکمل ها غیر شیمیایی بودن و طبیعی بودن آن است و تاثیر بسیار بالا و باورنکردی آن در طول دوره مصرف میباشد.

این مکمل ها شامل:
مکمل گیاهی کبد
مکمل گیاهی معده
مکمل گیاهی کلیه
مکمل گیاهی لاغری
مکمل گیاهی چاقی 
مکمل گیاهی قند
مکمل گیاهی اعصاب

مکمل های گیاهی
مکمل های گیاهی

زرد چوبه ،ضد التهاب پر مصرف

زرد چوبه گیاه پر مصرف دیگری است که به شکل ادویه در دسترس مردم قرار دارد و می تواند جایگزین چندین دارو شده و بیماری هارا درمان کند. زرد چوبه گیاهی تسکین دهنده است که خاصیت ضد التهابی بسیار خوب و قوی دارد و می تواند جایگزین آسپرین ،دیکلوفناک وحتی ایبوپروفن شود.

زنجبیل تسکین دهنده گیاهی

زنجبیل در درمان دردهایی مانند دردهای گوارشی، دردهای قاعدگی بانوان و دردهای ناشی از سرمادر دستگاه گوارش به شکل دم کرده قدرت اثر بخشی دارد.بهتر است از زنجبیل تازه به شکل جوشانده یا دم کرده استفاده کنید.


*********


پروفایل شماره یک

پروفایل شماره دو

پروفایل شماره سه

پروفایل شماره چهار

پروفایل شماره پنج

پروفایل شماره شش

  • ۹۷/۱۱/۱۴
  • کیمیا کاسیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی