کیمیا کاسیان

کیمیا کاسیان فروشگاه آنلاین گلاب، عرقیات گیاهی، مکمل های گیاهی(عصاره)

کیمیا کاسیان

کیمیا کاسیان فروشگاه آنلاین گلاب، عرقیات گیاهی، مکمل های گیاهی(عصاره)

  • ۰
  • ۰

ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت حرفه ای

سئو چیست؟سئو وب سایت، پیاده سازی روش هایی هوشمندانه است جهت افزایش رتبه و رنک سایت در نتایج جستجو گوگل است که موجب افزایش بازدید سایت می‌شود. موارد تاثیر گذار بر سئو و بهینه سازی سایت را به دو دسته کلی می‌توان تقسیم کرد: خدمات سئو داخلی سایت و بهینه سازی خارج از سایت.

 

به طور کلی موارد مهم داخلی سئو وب سایت عبارتند از: نحوه طراحی سایت (شامل کد نویسی، سرعت لود صفحات، ساختار صفحات، نحوه طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و…) و محتوای سایت و البته در نهایت کلمات کلیدی به کار رفته در محتوای سایت. متخصصین بهینه سازی وب سایت در وب رمز پس از برگزاری جلسه مشاوره بهبود سئو، بررسی کامل وب سایت شما را از نظر طراحی و محتوا و بررسی نواقص احتمالی آن در دستور کار قرار داده و پس از تحلیل و آنالیز سایت شما و رقبا، استراتژی لازم جهت رسیدن به افزایش بازدید سایت و بهبود سئو را پیشنهاد می دهند. در مواردی طراحی مجدد وب سایت بطور حرفه ای جهت رسیدن به نتیجه قطعی ضروری است که این امر و دلایل آن توسط کارشناسان ما در جلسه مشاوره سئو سایت بررسی و طرح خواهد شد و در صورت لزوم پروژه باز طراحی سایت را جهت رسیدن به نتیجه مطلوب، شرکت وب‌رمز بر عهده می‌گیرد.

 

مزایای سئو وب سایت

با توجه به اینکه بیش از 85 درصد ورودی بازدید وبسایت ها از طریق موتورهای جستجو انجام می پذیرد، جای هیچ گونه شک و شبهه ای نیست که یکی از مهمترین روش های افزایش بازدید سایت ، بهبود سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد. این موضوع آنجا اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم عمده بازدید کنندگان ورودی از طریق موتورهای جستجو هدفمند بوده و به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

 

به عبارت دیگر می توانیم امیدوار باشیم بیشتر این بازدید کنندگان قابلیت تبدیل به مشتری واقعی را دارا هستند. شایان ذکر است عوامل بسیاری در نهایی کردن عملیات فروش موثر هستند که تیم حرفه‌ای وب رمز توانایی دارد تا در قالب جلسات مشاوره مارکتینگ و فروش، کمک شایانی جهت ترسیم ساختار و هدفگذاری موفقیت کسب و کارتان در زمینه فروش آنلاین ارائه دهد. با توجه به هزینه کمتر بهبود سئو در مقابل سایر راه های بازاریابی و تبلیغات، و همچنین بازدهی بالای آن و قابلیت سنجش روند و نتایج کار بطور شفاف، می توان اذعان کرد بهترین سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات و بازاریابی در دنیای امروز ، بهره گیری از خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت است. از آنجا که تاخیر در شروع سئوی سایت موجب عقب ماندن از رقبا است، توصیه میکنیم همین امروز جهت افزایش بازدید سایت و مشاوره بهبود سئو، اقدام کنید.

 

خدمات سئو چیست؟ چرا باید از خدمات بهینه سازی سایت استفاده کنیم؟

هدفمندترین نوع بازاریابی دیجیتال، استفاده از خدمات سئو سایت و بهینه سازی صفحات وب می باشد. سئوی سایت از نوع بازاریابی درونگرا (inbound) است، یعنی این مشتری است که سراغ شما می آید. وقتی مشتری به دنبال کالا یا خدمات مد نظر خود می گردد، از گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک می گیرد و به برند و محصول شما خواهد رسید.

 

 

سایر مزایای استفاده از خدمات سئو

در اغلب روش های بازاریابی، پس از پایان کمپین تبلیغاتی، هیچ ورودی و مشتری جدیدی نخواهیم داشت ولی بازاریابی با استفاده از خدمات SEO از دوام خوبی برخوردار است و در بسیاری از موارد تا مدت های طولانی در صفحه اول نتایج گوگل ماندگار است.

در مقایسه با سایر روش های بازاریابی، بسیار مقرون به صرفه تر است.

 

 

برای حصول بهترین نتایج در رشد کسب و کارتان، با خدمات حرفه ای سئو از مرحله طراحی سایت تا بازاریابی دیجیتال در کنار شما خواهیم بود.

خدمات سئو سایت به منظور بررسی کلیدواژه ها، تحلیل رقبا، پیاده سازی موضوعی و تولید محتوا

مطمئن ترین خدمات سئو جهت بررسی موضوع فعالیت، خدمات و کالا، آنالیز رقبا، شناسایی و کشف بهترین کلمات کلیدی برای افزایش ترافیک ارگانیک و طبیعی سایت از طریق گوگل (Web analytics)

  • پیاده سازی بهینه ساختار سایت و خدمات اصلاح چیدمان صفحات و لینک دهی صحیح داخلی
  • برنامه ریزی برای تولید محتوای باکیفیت با عناوین جذاب، پر مخاطب و مورد پسند موتورهای جستجوی وب (Web Content Marketing)
  • خدمات به روزرسانی و آپلود محتوای تولید شده براساس یک برنامه زمانی منظم و پایدار
  • خدمات سئو ساختار سایت (کشف مشکلات فنی و رفع اشتباهات تکنیکی سئو)
  • خدمات بهینه سازی کدها و رفع چیدمان اشتباه تگ های html صفحات سایت
  • پیاده سازی و اصلاح کدنویسی رابط کاربری ریسپانسیو و مناسب موبایل
  • افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت
  • خدمات سئو سایت جهت ساخت یا اصلاح ساختار آدرس های صفحات و مطالب
  • ایجاد و اصلاح فایل رباتس، سایت مپ و ریدایرکت ها

 

خدمات لینک سازی با کیفیت و بادوام (Link building)

 

تهیه رپورتاژ آگهی ماندگار برای برند شما مطابق با سلیقه کارفرما و انتشار در سایت های مناسب

خرید بک لینک های با ارزش و افزایش طبیعی آن ها در دوره های زمانی نسبتا طولانی و منظم

حذف پیوندهای بد و جلوگیری از زیان بک لینک های مخرب

لینک سازی در شبکه های اجتماعی

 

خدمات سئوی محلی (Local SEO Services)

ارائه انواع خدمات سئوی لوکال (فرصتی بسیار عالی برای کسب و کارهای محلی و کوچک):

ثبت سایت، آدرس مکان فعالیت، شماره تماس، لوگو و تصاویر در گوگل مپ و دیده شدن در "Local Pack Listing"

استفاده از "Google My Business" برای شرکت ها و فعالیت هایی که در خارج از ایران فعالیت دارند. (به دلیل تحریم های آمریکا، امکان استفاده از این خدمات در ایران میسر نمی باشد.)

افزودن میکروفرمت ها با استفاده از Schema.org ( خدمات بهینه سازی ریچ اسنیپت)

لوکال لینک بیلدینگ و ثبت نام در دایرکتوری های مشاغل

بهینه سازی محلی لندینگ پیج های سایت

سئوی صفحات وب در اپلیکیشن استورها (ASO: Application Store Optimization)

استارت آپ ها، کسب و کارها و مشاغلی که اپلیکیشن موبایل برای بیزینس خود طراحی کرده اند، حتما برای افزایش نصب اپلیکیشن خود نیازمند سئوی صفحات خود در اپلیکیشن استورهای مختلف از جمله گوگل پلی، کافه بازار و ... هستند.

 

خدمات مشاوره سئو

آژانس خدمات دیجیتال مارکتینگ در کاشان ، تنها در پروژه های بزرگی که نیازمند همکاری تیم های تخصصی در جهت انجام چنین پروژه هایی هست، اقدام به خدمات مشاوره تخصصی در زمینه سئو سایت و بهینه سازی صفحات وب به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال می نماید و از پذیرش مشاوره در پروژه های کوچک معذور می باشد.

 

آموزش سئو

آموزش سئو به صورت کارگاه های آموزشی

آموزش نحوه سئوی محتوا و درج در سایت

طراحی سایت مطابق استانداردهای سئو

طراحی سایت از طریق برنامه نویسی اختصاصی یا استفاده از سیستم های مدیریت محتوا همچون دات نت نیوک، وردپرس، ناپ کامرس و ... و ارائه انواع خدمات سئو برای پورتال سازمانی، سایت های شرکتی، فروشگاهی، خبری، اختصاصی و شخصی

طراحی مجدد سایت، انتقال محتوای سایت قبلی و ریدایرکت آدرس ها با رعایت اصول سئو

 

محاسبه قیمت و تعرفه خدمات سئو صادق باقری

انتظارات و نیازمندی های خود را با ما در میان بگذارید.

آدرس سایت خود را برای ما ارسال نمایید.

کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت، کالا یا خدمات خود را حدس بزنید.

پس از تحلیل و بررسی سایت و کلمات کلیدی شما و رقبای شما، بر اساس فعالیت هایی که باید انجام شود، مدت زمان انجام کار، قیمت خدمات سئو و نحوه ارائه آن تعیین خواهد گردید.

 

 

فعالیت سئو چقدر زمان می برد؟

میانگین زمان لازم برای کسب چند رتبه اول در صفحه نتایج گوگل بسته به موارد زیر متغیر خواهد بود:

 

میزان رقابت در کلمات کلیدی هدف و گستردگی استفاده از آن در هر صنعت

فاکتور های سایت و پیشینه آن مانند قدمت، بک لینک ها و به طور کلی دامین آتوریتی

ساختار سایت، وجود مشکلات احتمالی و برنامه ریزی زمانی برای اصلاح آنها در مدت زمانی طولانی تر جهت جلوگیری از افت شدید و ناگهانی

استراتژی تولید محتوا

در نظر داشته باشید که فرایند سئو یک چرخه بی نهایت از فعالیت هایی مانند تولید محتوا، سئوی داخلی، سئوی خارج از سایت، تحلیل و بهینه سازی مجدد می باشد. در صورت توقف این فعالیت ممکن است پس از گذشت چند ماه از سایر رقبای قدیمی جا بمانید و چه بسا رقبایی جدید و قدر وارد گود نبرد در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو شوند.

بسته به عوامل ذکر شده در بالا، پیش بینی می شود که با فعالیت مستمر در بهینه سازی سایت، می توان طی مدت 90 تا 180 روز در کلیدواژه هایی با رقابت متوسط به اکثر نتایج دلخواه در کسب رتبه های اول نائل آمد.

  • ۰۰/۰۱/۲۷
  • کیمیا کاسیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی