کیمیا کاسیان

کیمیا کاسیان فروشگاه آنلاین گلاب، عرقیات گیاهی، مکمل های گیاهی(عصاره)

کیمیا کاسیان

کیمیا کاسیان فروشگاه آنلاین گلاب، عرقیات گیاهی، مکمل های گیاهی(عصاره)

  • ۰
  • ۰

چگونه به آسانی روند کاهش وزن مان را دنبال کنیم؟

امروزه رعایت وعمل کردن مستمر برنامه های غذایی نیاز به توصیه هایی دارد.باعادت های ساده ای که در ادامه به چند مورد آنها اشاره می کنیم،می تواند برنامه همیشگی برای سلامتی و تناسب اندام شما حفظ شود.

کاهش وزن به کمک اجتناب از خوردن های احساسی

بعضی افراد در شرایط اشتغال بالای ذهنی یا ضربه های روحی،دچار پرخوری و به میزان دریافت مواد غذایی بی توجه می شوند.برای اینکه در روند کاهش وزن موفق باشید،سعی کنید در زمان هایی که دچار استرس یا ضربه های روحی می شوید،بیشترین اوقات خود را به ورزش هایی مانند: یوگا،پیاده روی،یا کارهای دیگری از جمله مطالعات کتاب،یادگیری مهارت های جدید مثل نواختن یک آلت موسیقی،حل کردن جدول،پازل یا نقاشی بپردازید. مطاب بیشتر را در وبسایت کیمیا کاسیان مطالعه کنید.

پرخوری عصبی
پرخوری عصبی

چند نکته کلیدی در مورد کاهش وزن

قبل از رفتن برای خرید مواد غذایی ومهمانی ها حتما سعی کنید سیر باشید،تا از خرید یا مصرف مواد غذایی بی فایده،مضر و پرکالری خودداری کنید.فاکتور گرفتن از مصرف این مواد خوراکی باعث کاهش وزن فوق العاده محسوسی در مدت زمان یک سال برای شما می شود.

حتما همراه خود یک بطری آب یا نوشیدنی سبزیجات مانند آب کرفس یا نوشیدنی تخم شربتی داشته باشیدتا از خرید و مصرف نوشیدنی های قندی با کالری بالا بپرهیزید.

حتما صبحانه بخورید

صبحانه کلید شروع سوخت وساز بدن برای کاهش وزن است.همچنین،مصرف صبحانه باعث می شود که شما در طول روز احساس بی حالی وسستی نداشته باشید.مصرف دانه کتان،بلغور جوی دوسر،پروتئین کم چرب و فیبرها در صبحانه به کاهش وزن شما کمک می کند.

صبحانه بخورید
صبحانه بخورید

از مصرف غلات سفید اجتناب کنید

برای کاهش وزن سعی کنید مصرف غلات سفید را در وعده های غذایی تان به حداقل برسانید.خوردن نان سفید،که از گندمی تهیه می شود که پوسته(فیبر) آن را جدا کرده اند،باعث استعداد به چاقی،اضافه وزن،بالا رفتن قند خون وبرخی مشکلات گوارشی می شود.معمولا با مصرف حجم بالایی از نان های سفید احساس سیری مناسبی نمی کنید.برای کاهش وزن آسان تر سعی کنید از نان سبوس دار،برنج قهوه ای،ماکارونی سبوس دار وبیسکویت های سبوس دار استفاده کنید.

هنگام کار با عضلات تان بازی کنید

سعی کنید در هنگام کار یا زمان هایی که مشغول تماشای تلویزیون هستید،وقتی در تاکسی نشسته اید،در هنگام مسافرت های هوایی،حتی هنگام انجام کارهای منزل و هروقت آزادی که دارید،عضلات دست و پاها،شانه و شکم خود را منقبض کنید.این کار را برای کاهش وزن به مدت مشخص وتعداد ۱۰ بار حداقل سه بار در روز انجام دهید.این کار به حفظ تناسب اندام شما و کالری سوزی بالاتر بدن تان کمک می کند.

نشستن روی توپ بجای صندلی

به جای صندلی از توپ های ورزشی برای کارتان استفاده کنید.نشستن روی توپ با حفظ تعادل،نیاز به صرف انرژی بیشتری دارد و با افزایش سوخت وساز باعث کمک به کاهش وزن شما می شود.

توپ پیلاتس
توپ پیلاتس

ادامه این مطلب همچنین مطالب مشابه را می توانید از وبسایت کیمیا کاسیان مطالعه بفرمایید.
  • ۹۷/۱۰/۳۰
  • کیمیا کاسیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی